مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 20:222022-02-23سياسي

لزوم  توسعه، تحول و تعالی در ثبت اسناد


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ثبت باید توسعه، تحول و تعالی پیدا کند تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سازمان پیشرو تبدیل شود.

- حسن بابایی عصر امروز (4 اسفندماه) در دیدار با جوانان و نخبگان واحدهای ثبتی استان زنجان، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک سند بالادستی بحث جوانان و توسعه مطرح شد، زیرا جوانان تحول آفرین بوده و نقش آفرینی آنان در توسعه سازمان یک امر غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل جلسات دیدار با جوانان و نخبگان واحدهای ثبتی، افزود: در سازمان، اصل بر این بوده که افراد بتوانند در توسعه و تحول سازمان موثر باشند.

این مسئول با بیان اینکه باید مردم خدمات ما را لمس کنند و با قبل فرق کنیم و با آن به سمت اهداف نو قدم برداریم، تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می تواند به توسعه اجتماعی، آموزش و غیره کمک کند.

معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت سازمان ثبت اسناد و املاک، گفت: فردی را نمی توان یافت که با سازمان ثبت اسناد و املاک در ارتباط نباشد چرا که با همه اتباع ایرانی و خارجی به نوعی ارتباط وجود دارد و با توجه به گستردگی، سازمان نیاز به شناسایی و پرورش افراد خوش فکر و باسواد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم  توسعه، تحول و تعالی در ثبت اسناد

لزوم  توسعه، تحول و تعالی در ثبت اسناد